POP Music/2012

Katy Parry (케이티페리) - Wide Awake 뮤비/듣기/가사/해석

sunbow 2018. 4. 2.
반응형



I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어


I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

Yeah, I was in the dark

그래, 난 어둠 속에 있었어

I was falling hard

난 세게 넘어졌어

With an open heart

열린 마음으로

I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

How did I read the stars so wrong

내가 어떻게 별을 그리 잘못 읽었을까


I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

And now it's clear to me

그리고 이젠 내가 보기엔 분명해

That everything you see

네가 보는 모든것이

Ain't always what it seems

항상 보이는게 아니야

I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

Yeah, I was dreaming for so long

그래, 난 오랫동안 꿈을 꿨어


I wish I knew then

그때 알았으면 좋았는데

What I know now

지금 내가 알고있는걸

Wouldn't dive in

하지 않을거야

Wouldn't bow down

굴복하지 않을거야

Gravity hurts

중력은 아파

You made it so sweet

넌 너무 달게 만들어졌어

Till I woke up on

깨어보니

On the concrete

콘크리트에서


Falling from cloud 9

클라우드9 에서 떨어져

Crashing from the high

높은 곳에서 떨어지면서

I'm letting go tonight

오늘 밤을보내

Yeah I'm Falling from cloud 9

그래 나는 클라우드9에서 떨어지져


I'm wide awake

난 완전히 깨어있어

Not losing any sleep

잠이 오지 않아

Picked up every piece

한조각도 빠짐없이 챙겨서

And landed on my feet

내 발 위에 떨어트려

I'm wide awake

나는 완전히 깨어있어

Need nothing to complete myself nooohooo

나 자신을 완성하기 위해 어떤것도 필요없어

I'm wide awake 

난 완전히 깨어있어

Outta the lion's den

사자의 굴에서

I don't have to pretend

그런 척 하지 않아도 돼

And it's too late

그리고 너무 늦었어

The story's over now, the end

이 이야기는 이제 끝이야



I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어

Thunder rumbling

소리치는 천둥

Castles crumbling

성이 부서져

I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어

I am trying to hold on

난 붙잡으려 노력해

I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어

God knows that I tried

내가 시도한걸 신도 알거야

Seeing the bright side

밝으면만 보려고 한걸

I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어

But I'm not blind anymore...

하지만 난 이제 장님이 아니야

I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어

I'm wide awake 

난 완전히 깨어 있어




반응형

댓글