POP Music/2020

Taylor Swift(테일러 스위프트) - The Man 듣기/가사/해석

sunbow 2020. 3. 9.
반응형

 

 

 

The Man

Taylor Swift(테일러 스위프트)

 

Produced(프로듀서) Joel Little & Taylor Swift

Album(앨범) Lover 

 


I would be complex, I would be cool

난 복잡할거야, 난 꽤 멋질거야 
They'd say I played the field before I found someone to commit to

사람들은 내가 사귈 사람을 찾기 위해서 뛰어다닌다고 말해
And that would be okay for me to do

그리고 그건 내가 해도 괜찮겠지
Every conquest I had made would make me more of a boss to you
내가 정복할 떄마다 날 보스로 만들었지 

I’d be a fearless leader

난 겁 없는 리더가 될거야
I'd be an alpha type

난 알파타입이 될거야
When everyone believes ya

모두가 널 믿을때
What's that like?
어떤 기분이야?

I’m so sick of running as fast as I can

전속력으로 달리는건 지쳤어 
Wondering if I'd get there quicker if I was a man

내가 남자였다면 더 빨리 갈 수 있을까 생각해 
And I'm so sick of them coming at me again

그리고 사람들이 나에게 덤벼드는것도 질렸어
'Cause if I was a man, then I'd be the man

내가 남자였다면, 남자가 될래  
I'd be the man 

남자가 될래
I'd be the man
남자가 될래 

They'd say I hustled, put in the work

사람들은 내가 서둘러서 일 했다고 말해
They wouldn’t shake their heads and question how much of this I deserve

고개를 저으며 이걸 받을 자격이 있는지 판단하지 않겠지
What I was wearing, if I was rude

내가 뭘 입고 무례하게 해도 
Could all be separated from my good ideas and power moves
내 생각과 말들을 모두 분리해서 들어줄거야 

And they would toast to me, oh, let the players play

그리고 나에게 축배를 들게 하고 노는 애들은 놀게둬
I’d be just like Leo in Saint-Tropez

생트오페에 있는 레오나르도 디카프리오 같겠지 


m so sick of running as fast as I can

전속력으로 달리는건 지쳤어 
Wondering if I'd get there quicker if I was a man

내가 남자였다면 더 빨리 갈 수 있을까 생각해 
And I'm so sick of them coming at me again

그리고 사람들이 나에게 덤벼드는것도 질렸어
'Cause if I was a man, then I'd be the man

내가 남자였다면, 남자가 될래  
I'd be the man 

남자가 될래
I'd be the man 
남자가 될래 



What's it like to brag about raking in dollars

돈을 긁어모으는 것을 자랑하는건 어떤 기분일까?
And getting bitches and models?

나쁜년들과 모델이랑 노는건? 

And it's all good if you're bad

그리고 네가 나빠도 좋아해
And it's okay if you're mad

네가 화내도 괜찮아 
If I was out flashing my dollars

만약 내가 돈자랑을 하면 
I'd be a bitch, not a baller

힙한게 아니라 나쁜년이라 해 
They'd paint me out to be bad

날 나쁜사람으로 몰아갈거야 
So, it's okay that I'm mad
그래서 내가 화가 나는거야 

I'm so sick of running as fast as I can

전속력으로 달리는건 지쳤어 
Wondering if I'd get there quicker if I was a man (You know that)

내가 남자였다면 더 빨리 갈 수 있을까 생각해 (널도 알잖아)
And I'm so sick of them coming at me again (Coming at me again)

그리고 사람들이 나에게 덤벼드는것도 질렸어(덤벼드는 것도)
'Cause if I was a man (If I was a man)

내가 남자였다면, (남자가 될래)
Then I'd be the man (Then I'd be the man)

그럼 내가 남자가 됄래(그럼 내가 남자가 됄래)
I'm so sick of running as fast as I can (As fast as I can)

전속력으로 달리는건 지쳤어 (전속력으로)
Wondering if I'd get there quicker if I was a man (Hey)

내가 남자였다면 더 빨리 갈 수 있을까 생각해

And I'm so sick of them coming at me again (Coming at me again)

그리고 사람들이 나에게 덤벼드는것도 질렸어
'Cause if I was a man (If I was a man), then I'd be the man

내가 남자였다면 (남자가 될래) , 그럼 내가 남자가 됄래
I'd be the man 

남자가 될래 
I'd be the man (Oh)

남자가 될래 
I'd be the man (Yeah)

남자가 될래
I'd be the man (I'd be the man)

남자가 될래(남자가 될래) 


If I was a man, then I'd be the man

내가 남자였다면, 남자가 될래 

 

 

 

 

반응형

댓글