POP Music/~90's

The Jackson 5(잭슨5,마이클 잭슨) - I Want You Back 듣기/가사/해석

sunbow 2018. 5. 28.
반응형








해석:sunboow

The Jackson 5(잭슨5)  

 I Want You Back


[Instrumental break] 


Uh-huh huh huh huh 

Let me tell ya now 

너에게 말해줄게 지금  

Uh-huh 


[Verse 1: Michael] 

When I had you to myself 

내가 너를 혼자 데리고 있었을 때  

I didn't want you around 

난 네가 주위에 있는 것을 원하지 않았어  

Those pretty faces always made you stand out in a crowd 

그 예쁜 얼굴들은 항상 사람들 속에서 두드러져 보여  

But someone picked you from the bunch 

하지만 누군가 널 그 무리에서 뽑았어  

One glance was all it took 

한 번의 시선이 전부였지  

Now it's much too late for me to take a second look 

이제 다시 보기에는 너무 늦었어  


[Chorus: Michael + (Jackson 5)] 

Oh baby give me one more chance 

나한테 기회를 한번 더 줘  

(show you that I love you) 

(내가 널 사랑한다는 것을 보여줘)  

Won't you please let me 

제발 내가 하게 해줘 

(back in your heart) 

(마음속으로) 

Oh darlin' I was blind to let you go 

자기야 난 널 보내줄 수 없었어  

(let you go baby) 

(널 보내다니) 

But now since I see you in his arms 

하지만 지금 난 그의 품에서 너를 보니까 

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 해) 

Yes I do now 

그래 지금 말이야  

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 해) 

Ooh ooh baby 

오 오 베이비  

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 해) 

Ya ya ya ya 

야 야 야 야  

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 해) 

Na na na na 

나 나 나 나  


[Verse 2: Michael] 

Tryin' to live without your love 

네 사랑 없이 살려고 노력 중이야  

Is one long sleepless night 

잠이 오지 않는 긴 밤이지  

Let me show you, girl 

내가 너에게 보여줄게  

That I know wrong from right 

내가 옳고 그름을 안다는 것을  

Every street you walk on 

네가 걷는 모든 거리마다 

I leave tear stains on the ground 

난 땅에 눈물 자국을 남겨  

Following the girl 

그녀를 따라가  

I didn't even want around 

난 심지어 원하지도 않았어  

Let me tell you now 

지금 말해 줄게  


[Chorus: Michael + (Jackson 5)] 

Oh baby all I need is one more chance 

내가 필요한 건 한 번의 기회야  

(show you that I love you) 

(내가 널 사랑한다는 걸 보여 줘) 

Won't you please let me 

제발 내가 하게 해줘  

(back to your heart) 

(마음속으로) 

Oh darlin' I was blind to let you go 

자기야, 난 날 보내줄 수 없었어 

(let you go baby) 

(널 보내다니) 

But now since I see you in his arms 

하지만 지금 난 그의 품에서 너를 보니까 


[Bridge] 

Uh-huh 

A buh buh buh buh 

A buh buh buh buh 

All I want 

내가 원하는 건  

A buh buh buh buh 

All I need 

내가 원하는 건  

A buh buh buh buh 

All I want 

내가 원하는 건  

A buh buh buh buh 

All I need 

내가 원하는 건  


[Verse 3-Jermaine] 

Oh, just one more chance 

한 번만 더 기회를 줘  

To show you that I love you 

내가 널 사랑한다는 걸 보여줄게  

Baby! 

Baby! 

Baby! 

Baby! 

Baby! 

Baby! 


(I want you back) 


[Verse 4-Jackie] 

Forget what happened then 

그때 무슨 일이 있었는지 잊어버려 

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 좋겠어) 

(Jermaine): 

Let me live again 

내가 다시 살게 해 줘  


Oh baby I was blind to let you go 

난 널 보내 줄 수 없었어  

But now since I see you in his arms 

하지만 지금 그의 품에서 너를 보니깐 

(I want you back) 

(네가 돌아왔으면 좋겠어) 

[Jackie] 

Spare me of this cause 

이 일에 대해서는 날 좀 봐줘  

[Jermaine] 

Gimme back what I lost 

내가 잃어버린 것을 돌려줘  

Oh baby I need one more chance ha 

난 한 번 더 기회가 필요해  

I tell ya that I love you 

내가 너에게 사랑한다고 말할게

반응형

댓글