POP Music/2004

Rachael Yamagata(레이첼 야마가타) - Be Be Your Love 듣기/가사/해석

sunbow 2018. 6. 1.
반응형




해석:sunboow

Rachael Yamagata(레이첼 야마가타) 

 Be Be Your Love 




[VERSE 1] 
If I could take you away 
내가 널 데려갈 수 있다면  
Pretend I was queen 
내가 여왕인 척을 하면서  
What would you say 
뭐라고 할 거야? 
Would you think I'm unreal 
내가 비현실적이라고 생각해?  
Cause everybody's got their way I should feel 
왜냐면 모든 사람들이 내가 느낄 수 있는 방식이 있으니까  

[HOOK] 
Everybody's talking how I, can't, can't be your love 
모두들 내가 어떻게 너의 사랑이 될 수 없는지 이야기하고 있어  
But I want, want, want to be your love 
하지만 난 너의 사랑이 되고 싶어  
Want to be your love, for real 
진짜로 너의 사랑이 되고 싶어  
Everybody's talking how I, can't, can't be your love 
모두들 내가 어떻게 너의 사랑이 될 수 없는지 이야기하고 있어  
But I want, want, want to be your love 
하지만 난 너의 사랑이 되고 싶어  
Want to be your love for real 
진짜로 너의 사랑이 되고 싶어  

Want to be your everything 
너의 모든 것이 되고 싶어 
Everything... 
모든 것이... 

[VERSE 2] 
Everything's falling, and I am included in that 
모든 것이 무너지고 있고 나도 포함되어 있어  
Oh, how I try to be just okay 
내가 어떻게 하면 괜찮아질 수 있을까  
Yeah, but all I ever really wanted 
하지만 내가 정말 원했던 건  
Was a little piece of you 
너의 작은 조각이었어  

[HOOK] 

[BRIDGE] 
Everything will be alright 
모든 게 괜찮을 거야  
If you just stay the night 
만약 네가 밤에 머무른다면  
Please, sir, don't you walk away, don't you walk away, don't you walk away 
제발 떠나지 마, 떠나지 마, 떠나지 마  
Please, sir, don't you walk away, don't you walk away, don't you walk away 
제발 떠나지 마, 떠나지 마, 떠나지 마  

[HOOK] 


[OUTRO] 
I want to be your love, love, love 
난 너의 사랑이 되고 싶어 사랑 

반응형

댓글