POP Music/~90's

Whitney Houstton(휘트니 휴스턴) - All The Man That I Need 뮤비/듣기/가사/해석

sunbow 2018. 6. 6.
반응형





해석:sunboow

 Whitney Houstton(휘트니 휴스턴) 

 All The Man That I Need





[Verse 1] 
I used to cry myself to sleep at night 
난 밤에 잠을 자기 위해 울고는 했어  
But that was all before he came 
하지만 그게 그가 오기 전의 전부였어  
I thought love had to hurt to turn out right 
난 올바르게 되기 위해서 사랑이 고통스러워야 한다고 생각해  
But now he's here 
하지만 지금 그가 여기 있어  
It's not the same, it's not the same 
그건 같지 않아, 같지 않아  

[Chorus] 
He fills me up 
그는 나를 채웠어 
He gives me love 
그는 나에게 사랑을 줘  
More love than I've ever seen 
내가 본 어느 때보다 더 많은 사랑  
He's all I've got 
그는 내가 가진 전부야  
He's all I've got in this world 
이 세상에서 내가 가진 건 그뿐이야 
But he's all the man that I need 
하지만 그는 내가 필요한 모든 남자야  

[Verse 2] 
And in the morning when I kiss his eyes 
그리고 아침에 내가 그의 눈에 키스를 할 때  
He takes me down and rocks me slow 
그는 나를 쓰러뜨리고 천천히 흔들어 대  
And in the evening 
그리고 저녁에 
When the moon is high 
달이 높이 떴을 때  
He holds me close and won't let go 
그는 나를 꼭 껴안고 놓아주지 않아  
He won't let go 
그는 떠나지 않아  

[Chorus] 
He fills me up 
그는 나를 채웠어  
He gives me love 
그는 나에게 사랑을 줘  
More love than I've ever seen 
내가 본 어느 때보다 더 많은 사랑  
He's all I've got 
그는 내가 가진 전부야 
He's all I've got in this world 
이 세상에서 내가 가진 건 그뿐이야 
But he's all the man that I need 
하지만 그는 내가 필요한 모든 남자야  
He fills me up 
그는 나를 채웠어  
He gives me love 
그는 나에게 사랑을 줘  
More love than I've ever seen 
내가 본 어느 때보다 더 많은 사랑  
He's all I've got 
그는 내가 가진 전부야 
He's all I've got in this world 
이 세상에서 내가 가진 건 그뿐이야 
But he's all the man that I need 
하지만 그는 내가 필요한 모든 남자야  
He fills me up 
그는 나를 채웠어  
He gives me love 
그는 나에게 사랑을 줘  
More love than I've ever seen 
내가 본 어느 때보다 더 많은 사랑  
He's all I've got 
그는 내가 가진 전부야 
He's all I've got in this world 
이 세상에서 내가 가진 건 그뿐이야 
But he's all the man that I need 
하지만 그는 내가 필요한 모든 남자야 




"All The Man That I Need"는 딘 피치포드와 마이클 고어가 함께 만들었습니다.

1982년 Linda Clifford에 의해 "All The Man That I Need" 으로 처음 기록되었습니다. 


반응형

댓글