POP Music/2019

Taylor Swift(테일러 스위프트) - Lover 듣기/가사/해석

sunbow 2020. 8. 12.
반응형

 

 

 

 

Lover

Taylor Swift(테일러 스위프트)

 

Produced(프로듀서)

Jack Antonoff & Taylor Swift

 

Album(앨범)

Lover

 

 


We could leave the Christmas lights up 'til January

우리 크리스마스 전등을 1월까지 켜두자 
And this is our place, we make the rules

여기가 우리의 장소야 우리만의 룰을 만들어 
And there's a dazzling haze, a mysterious way about you, dear

눈부신 안개와 너에 대한 신비로운 방식이 있어 
Have I known you 20 seconds or 20 years?
내가 너에대한 20초를 안걸까 20년을 안걸까?

Can I go where you go?

네가 가는데 따라가도 돼?
Can we always be this close?

우리가 항상 이렇게 가까이 있을까?
Forever and ever, ah

영원히 또 영원히 
Take me out, and take me home

날 데리고 나가서 집으로 데려다줘
You're my, my, my, my lover
넌 나의,나의,나의, 나의 사랑이야

We could let our friends crash in the living room

우리 친구들이 거실에서 노는걸 방치하자
This is our place, we make the call

여기가 우리의 장소야, 우리가 마음대로 불러 
And I'm highly suspicious that everyone who sees you wants you

그리고 널 보는 모든 사람이 널 원하는거 같아 의심스러워
I've loved you three summers now, honey, but I want 'em all

난 이제 세 번째의 여름의 사랑이지만 난 그걸 원해 

Can I go where you go?

네가 가는데 따라가도 돼?
Can we always be this close?

우리가 항상 이렇게 가까이 있을까?
Forever and ever, ah

영원히 또 영원히 
Take me out, and take me home (Forever and ever)

날 데리고 나가서 집으로 데려다줘(영원히 또 영원히)
You're my, my, my, my lover

넌 나의,나의,나의, 나의 사랑이야

 


Ladies and gentlemen, will you please stand?

신사 숙녀 여러분, 일어나 주시겠어요?
With every guitar string scar on my hand

내 손에 있는 모든 기타 줄 흉터와 함께
I take this magnetic force of a man to be my lover

난 이 남자의 자기력을 내 애인이 되기 위해 받아들여 
My heart's been borrowed and yours has been blue

내 마음은 벌어졌고 네 마음은 파랗게 물들었지
All's well that ends well to end up with you

결국 너와 함께 끝나는 모든 것은 좋아 
Swear to be overdramatic and true to my lover

내 사랑에게 진실하고 확고한 사랑을 맹세해 
And you'll save all your dirtiest jokes for me

그리고 넌 날 위해 더러운 농담을 아낄꺼야 
And at every table, I'll save you a seat, lover
그리고 모든 테이블에서 내가 자리를 맡아줄게, 내 사랑 

Can I go where you go?

네가 가는데 따라가도 돼?
Can we always be this close?

우리가 항상 이렇게 가까이 있을까?
Forever and ever, ah

영원히 또 영원히 
Take me out, and take me home (Forever and ever)

날 데리고 나가서 집으로 데려다줘(영원히 또 영원히)
You're my, my, my, my

넌 나의,나의,나의
Oh, you're my, my, my, my

오, 넌 나의, 나의, 나의, 나의
Darling, you're my, my, my, my lover

자기야, 넌 나의, 나의, 나의 사랑이야 

 

반응형

댓글