POP Music/2017

Lady Gaga(레이디 가가) - The Cure 듣기/가사/해석

sunbow 2020. 9. 14.
반응형

 

The Cure

Lady Gaga(레이디 가가)

 

Produced(프로듀서) 

Detroit City, Nick Monson & Lady Gaga

 

 

I'll undress you 'cause you're tired

피곤한 거 같으니 옷 벗겨줄게
Cover you as you desire

원하는 대로 널 감싸줄게
When you fall asleep inside my arms

네가 내 품에서 잠이 들면 말이야
May not have the fancy things

화려한 것은 가지지 않았지만
But I'll give you everything

모든 걸 다 줄게
You could ever want, it's in my arms

네가 원하는 대로 내 품에 안겨 


So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will give you everything

모든 걸 너에게 줄게
So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will be all yours tonight

오늘 밤 네 것이 될 거야 
So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will give you everything

모든 걸 너에게 줄게
I will be right by your side

내가 네 곁에 있을게


If I can't find the cure, I'll

치료제를 찾지 못하면

I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
No matter what you do, I'll

네가 싫다 해도 난 그럴 거야 
I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
And if you say you're okay

네가 괜찮다고 해도 
I'm gonna heal you anyway

난 널 치료할 거야 
Promise I'll always be there

항상 옆에 있을 거라 약속해
Promise I'll be the cure (Be the cure)

내가 치료제가 되겠다 고 약속할게 (치료제가)


Rub your feet, your hands, your legs

손, 발, 다리를 문질러 
Let me take care of it, babe

내가 알아서 다 해줄게
Close your eyes, I'll sing your favorite song

눈을 감아, 네가 좋아하는 노래를 부를게
I wrote you this lullaby

널 위한 자장가를 썼어
Hush now baby, don't you cry

이제 쉿, 더 이상 울지 마
Anything you want could not be wrong

네가 원하는 게 무엇이든 다 옳아 


So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will give you everything

모든 걸 너에게 줄게
So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will be all yours tonight

오늘 밤 네 것이 될 거야 
So baby tell me yes

그러니 그렇겠다고 말해줘 
And I will give you everything

모든 걸 너에게 줄게
I will be right by your side

내가 네 곁에 있을게

 

If I can't find the cure, I'll

치료제를 찾지 못하면

I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
No matter what you do, I'll

네가 싫다 해도 난 그럴 거야 
I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
And if you say you're okay

네가 괜찮다고 해도 
I'm gonna heal you anyway

난 널 치료할 거야 
Promise I'll always be there

항상 옆에 있을 거라 약속해
Promise I'll be the cure (Be the cure)

내가 치료제가 되겠다 고 약속할게 (치료제가)

 

I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
(I'll fix you with my love-lo-love)

(내 사랑으로 널 고쳐줄게)
I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
(I'll fix you with my love-lo-love)
(내 사랑으로 널 고쳐줄게)

 

If I can't find the cure, I'll

치료제를 찾지 못하면

I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
No matter what you do, I'll

네가 싫다 해도 난 그럴 거야 
I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 
And if you say you're okay

네가 괜찮다고 해도 
I'm gonna heal you anyway

난 널 치료할 거야 
Promise I'll always be there

항상 옆에 있을 거라 약속해
Promise I'll be the cure (Be the cure)

내가 치료제가 되겠다 고 약속할게 (치료제가)

Promise I'll be the cure (Be the cure)

내가 치료제가 되겠닥고 약속할께 (치료제가)

 

I'll fix you with my love

내 사랑으로 널 고쳐줄게 

반응형

댓글