POP Music/~90's

Mary J.Blige(메리 제이 블라이즈) - I'm Goin' Down 듣기/가사/해석

sunbow 2023. 5. 29.
반응형

 

I'm Goin Down

Mary J. Blige(메리 제이 블라이즈)

 

Album(앨범)

My Life

 

Producer(프로듀서)

Diddy & Chucky Thompson

 

 

Time on my hands
시간이 남아돌아
Since you've been away, boy
네가 떠난 이후로 
I ain't got no plans, no no no no
아무런 계획이 없어
And the sound of the rain, against my windowpane
빗소리가 창문을 두들기는 소리는 
Is slowly, is slowly drivin' me insane, boy
점점, 점점 나를 미치게 만들어 


I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
'Cause you ain't around, baby
네가 내 옆에 없어서 
My whole world's upside down
내 세계가 뒤집혀 버렸어 

Sleep don't come easy
잠이 오지 않아 
Boy, please believe me
날 믿어줘 
Since you've been gone, everything's goin' wrong
네가 떠난 이후로, 모든 게 잘못되고 있어 
Why'd you have to say, “Goodbye”?
왜 "잘 있어"라고 말한 거야"?
Look what you've done to me
내게 무슨 일을 한 건지 봐 
I can't stop these tears from fallin' from my eyes, ooh baby
눈물을 멈출 수가 없어

I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
'Cause you ain't around, baby
네가 내 옆에 없어서 
My whole world's upside down
내 세계가 뒤집혀 버렸어 

Ooh, baby love
내 사랑
Goin' down, goin' down
무너지고 있어, 무너지고 있어
Mmm, I'm goin' down
나는 무너지고 있어
Ooh I, I

I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
I'm goin' down
나는 무너지고 있어 
'Cause you ain't around, baby
네가 내 옆에 없어서 
My whole world's upside down
내 세계가 뒤집혀 버렸어 

Ooh, goin' down, goin' down
무너지고 있어, 무너지고 있어
Oh, I don't know what to do
뭘 해야 할지 모르겠어 
If I ever lose you, I'll be goin' down
널 잃는다면, 난 무너지게 될 거야 
I said, “I'll be goin' down”
내가 말했잖아, "무너지게 될 거야"
Oh, please forgive me, baby
제발 용서해 줘
I'm so sorry, sorry, sorry, sorry
정말 미안해, 미안해, 미안해, 미안해
What did I do wrong?
내가 뭘 잘못했어?
I said, “What did I do wrong?”
내가 말했잖아 "내가 뭘 잘못했어?"
Please forgive me, baby, and come on home
용서해 줘, 그리고 나에게로 돌아와 줘 
Goin' down
무너지고 있어
Goin' down
무너지고 있어
Goin' down
무너지고 있어
Mmm

 

 

반응형

댓글